Cas Lamens vol vertrouwen richting de toekomst

Case

Cas Lamens vol vertrouwen richting de toekomst

“DataByte is recht door zee. Zoals we in de omgeving van Rotterdam zeggen: ‘niet lullen maar poetsen’.”

Cas Lamens en DataByte

Cas Lamens en DataByte werken nu ruim twee jaar samen. René Lamens, directeur zegt hierover: “Het contact is via Informatique ontstaan. Toen ben ik met DataByte in gesprek geraakt en het gevoel was gelijk goed.”

DataByte levert Managed Services bij Cas Lamens en staat de autodealer middels een vaste contactpersoon daarnaast bij met systeem- en werkplekbeheer.

Cas Lamens en DataByte

Cas Lamens en DataByte werken nu ruim twee jaar samen. René Lamens, directeur zegt hierover: “Het contact is via Informatique ontstaan. Toen ben ik met DataByte in gesprek geraakt en het gevoel was gelijk goed.”

DataByte levert Managed Services bij Cas Lamens en staat de autodealer middels een vaste contactpersoon daarnaast bij met systeem- en werkplekbeheer.

Over Cas Lamens:

Cas Lamens is een Nissan dealer uit Berkel en Rodenrijs. Met veertien medewerkers en zeven werkplekken wordt er elke dag hard gewerkt om onze twee speerpunten te bereiken: klanten die zorgeloos auto kunnen rijden en als bedrijf een sociaal trefpunt zijn. Dat is uniek voor een autodealer en geeft optimaal het sociale karakter van het bedrijf weer.

Het project: Managed Services

In het begin van de samenwerking heeft DataByte een inventarisatie van de ICT-infrastructuur van Lamens gemaakt. Op basis daarvan is het Managed Servicecontract afgesloten. René: “DataByte voert voor ons het systeem- en werkbeheer uit. Hiervoor komt altijd dezelfde medewerker van DataByte bij ons langs.” Dit wordt door Lamens als erg prettig ervaren, omdat het herkenbaarheid creëert.

René vervolgt: “Door die herkenbaarheid wordt DataByte ook benaderbaar, mijn collega’s durven sneller vragen te stellen. Daardoor werken wij nu ook efficiënter. Daarnaast weet de medewerker van DataByte alles van onze systemen en ICT-infrastructuur, waardoor DataByte ook efficiënter werkt.” De korte communicatielijnen en het vaste aanspreekpunt worden door Lamens erg goed beoordeeld. “De communicatie is heel erg persoonlijk en recht door zee, DataByte is altijd heel open en eerlijk”. Zoals we in de omgeving van Rotterdam zeggen: ‘niet lullen maar poetsen’”, aldus René.

De samenwerking

Naast dat de persoonlijke benadering van DataByte door Lamens erg goed wordt beoordeeld, wordt ook het actieve meedenken toegejuicht. René: “Er gaat de komende tijd een hoop gebeuren bij ons op ICT-gebied. En dat gaat met DataByte gebeuren, want wij zien de toekomst met DataByte met vol vertrouwen tegemoet.” Er is dus een goede vertrouwensband tussen Lamens en DataByte.

Een belangrijk punt in de samenwerking is dat DataByte laat zien hoe andere bedrijven uit de Automotive hun ICT inrichten. “Doordat DataByte mooie voorbeelden laat zien van collega’s, groeit ons vertrouwen alleen maar.” Dit alles beweegt René ertoe om de samenwerking met DataByte te beoordelen met een mooie 9!

Diensten bij Cas Lamens